Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 12 October 2011

KJ sekolahkan Ketua Pembangkang

TERBAIKK!!! Mohon Sebarkan. TAHNIAH Ahli Parlimen Rembau YB Khairy Jamaluddin.. Biar Pakatan ni tahu kita ni siapa..  Diorang ni cuma tahu pandai berkata-kata je.. Terkebil-kebil Ahli Parlimen pembangkang kena serang dgn YB KJ.. Sampai Ketua Pembangkang panas telinga sampai keluar dewan.. macammana nak mentadbir negara, kena 'sound' sikit terus blah dewan.. Pigi lah Anwar.










1 comment:

  1. Khairy seronok balun Anwar, tapi Si Khairy ini kenalah sedar, ramai orang sudah dan sedang balun dia, Khairy ini pandai cakap saja, sama macam Anwar, tapi sekadar itu sajalah, Khairy adalah antara punca kemerosotan UMNO dan Barisan Nasional dalam PRU 12 yang lalu, kerana campur tangan dia dalam pentadbiran mengajar pak mentuanya yang tak reti jadi Perdana Menteri menyebabkan kerajaan menjadi caca marba. Ramai orang sedar Si Khairy ini macam mana, PRU 13 akan datang dia tahulah nanti, dulu masa Pak Mentua dia Si Dollah Badawi jadi Perdana Menteri bolehlah dia buat itu dan ini, lantik calon pilihanraya terdiri dari kroni-kroni dia, tapi ingat boleh menang, tapi ramai yang tumbang, perkara ini menyebabkan masalah kepada UMNO dan Barisan Nasional, malahan sekarang ini pun, UMNO dan Barisan Nasional tak berapa jalan kemajuannya kerana Khairy lebih sibuk berpolitik dari berfikir macam mana nak bangunkan negara. Gaya politik dan pemikiran Khairy adalah sama macam pihak pembangkang dan dia tak patut hentam Anwar, tapi sepatutnya Khairy berambus tinggalkan UMNO dan Barisan Nasional untuk sertai PKR yang suka demontrasi liar sebab Si Khairy ini adalah antara kaki demotnrasi, itu bukan budaya UMNO dan Barisan Nasional, tapi budaya liar yang diamalkan oleh PAS, PKR dan DAP, tapi sekarang ini Khairy telah kutip budaya liar itu dan cuba didoktrikan dalam UMNO dan Barisan Nasional, minta maaflah, ahli UMNO dan Barisan Nasional tak boleh terima, yang terima adalah pecacai dan penjilat Khairy saja. Buat Khairy, kamu seorang ahli parlimen yang tidak berkesan, macam Anwar, sibuk berpolitik tetapi kepentingan pengundi di tempat kamu terabai, kalau sekadar cakap itu dan ini siapa pun boleh, nak buat sesuatu kenalah fikir, jangan jadi macam orang barat, buat sesuka hati, opps terlupa, Khairy ini graduan oxford, universiti terkenal, patutlah macam kelakuan orang barat. Fikir-fikirkanlah.

    ReplyDelete