Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday 14 June 2011

DAP mula tipu orang Islam di N9 dengan mainan ayat Quran dalam ceramah

 
DAP kini sudah mula memujuk dan menipu orang Melayu , orang Islam di Negeri Sembilan apabila mereka diajar oleh pemimpin PAS negeri sembilan untuk melancarkan dan menyelitkan sebaris dua ayat Quran untuk menipu orang Negeri sembilan yang kononnya DAP dah faham Islam dan tak lama lagi ramai lah yang akan masuk Islam. Adun DAP Chuah , Chai Tong Chai dah mula belajar melancarkan perkataan dari al Quran.

Inilah cara Lee Kwan Yew lakukan ketika menipu orang Melayu di Singapura. Sekarang apa jadi dengan orang Melayu di Singapura. Cita cita besar DAP mahukan beberapa kerusi dari kawasan orang Melayu dan merampas Negeri Sembilan dari kepimpinan orang Melayu. Jangan lah mahukan menang sorak tapi kampung digadaikan. Kita bukan rakyat yang bodoh yang mahu gadaikan tanah air tumpah darah kita ke bangsa DAPig.

Dia perkara yang perlu kita lihat di sini dan perlu menitik beratkan isu ini.

1) Singkir saja sesiapa yang mahu memecah belahkan UMNO dalam UMNO Negeri Sembilan , kita tidak punya masa lagi untuk bercakaran dan perlu rapatkan saf untuk menawan kembali semua ADUN yang terlepas pada PRU12 ketika Tsunami Politik yang lalu.

2) Kita tolak kuasa DAPig, pastinya kaum mereka akan memberikan mereka undi yang solid dan mereka mengharapkan orang Melayu untuk mengundi mereka atau mengundi PAS mahupun PKR untuk memberikan mereka kuasa di Negeri Sembilan.

Mahukah anda mempunyai Menteri Besar yang dipanggil YAB Dato Seri Utama Anthony Loke ? Lu Fikirlah Sendiri!!!


sumber : http://ciliapibloggers.blogspot.com

No comments:

Post a Comment